Colaboratori, Din Laborator Adunate
0

Alimentatia

Sunt multe moduri prin care stările depresive pot fi combătute, iar printre cele mai uzuale și des intălnite putem enumera terapia anti-depresivă  sau medicamentația.   Acestea produc un efect rapid și de lungă durată, însă nu sunt singurele la care se poate apela.

Simptomele date de depresie pot fi combătute prin meditație sau prin  plimbări lungi în natură. Atunci putem observa mediul înconjurător, iar șansa de a scăpa de găndurile negative este mare., iar acest lucru este extrem de benefic pentru sănătatea mentală cât și fizică.

O alta cale prin care putem scăpa de depresie este alimentația.

Creierul se bazează pe nutrienți pentru a putea funcționa la capacitate maximă. Studiile au arătat ca o cantitate mare de omega 3, amino acizi, vitamina B,vitamina D și minerale ca de exemplu zincul, magnesiul si fierul pot ajuta la menținerea sănătății mentale.

 

th

Adopatarea unei diete bazate pe mâncărurile mediteraneene este benefică pentru organism doarece are la bază mulți nutrienți care se regăsesc în uleiul de măsline dar și în legumele folosite .

Un studiu a scos în evidență faptul că o persoană care consumă o perioadă îndelungată( de ex. 10 ani) mâncare bazată pe rețete din marea mediteraneană are șanse scăzute de a prezenta simptome ale depresiei.

tl

Nutriționista Melissa Brunetti, analizează legătura dintre diete și sănătatea mentală. Ea este sigură că un mic dejun bazat pe ouă ( care conțin o cantitate mare de amino acizi, Omega-3, Vitamina D și acizi grași) poate ajuta un om să facă față stărilor depressive. Alături de ouă trebuie consumat și avocado alături de  semințe/ alune. Rolul cel mai important la acest fel de mâncare îl au acizi grași din ou.

Creierul este format în proporție 60%  din grăsimi, care trebuie procurate dintr-o sursă sănătoasă. Avocado este bogat în tryptophan, care este asemenea serotonine și care ne ajută să avem o stare mentala excepțională.

Cei cărora le place în mod deosebit ciocolata au un instinct bun, doarece ca și avocado, conține tryptophan.

Nutrienții au rolul de a produce amino acizii. Aceștia la rândul lor  produc hormone, care se regăsesc în creier.  Dacă cantitatea de zahăr din sânge este la nivel normal, atunci putem asigura și o dispoziție fizică și mentală extrem de bună.

tnh

Între masa de prânz și cea de seară trebuie să consumăm trei gustări sănătoase. Același lucru este valabil și dacă facem mult sport, adică înainte și după ședință pentru a evita irascibilitatea care poate surveni în urma nivelului scăzut de zahăr din sânge. Este bine să consumăm linte, carne roșie, cartofi dulci, spanac, etc..

Chiar dacă faptul că măncăm seara poate duce la o creștere în greutate , nutriționista afirmă că un consum de  fulgi de ovăz cu un pic de miere poate calma și duce la un somn intens  și fără griji.

Cei care au un nivel scăzut de zahăr în sânge trebuie să consume de exemplu avocado înainte de culcare.

O mentalitate pozitivă poate menținută dacă combinăm alimentele sănătoase cu un tratament adecvat.

Nutrieții sunt un bun combustibil pentru creier.  Dacă nu ne alimentăm corespunzător și nu găsim nutrienții benefici organismului atunci nu se pot regla hormonii iar sângele nu ajunge la creier .

Shopul nostru B!tonic
Golden Oils Omega 3 BITONIC Colesterol Ochi Inima BIO
Golden Oils pentru inimă, ochi și creier - mai multe...
Imunitate BITONIC Orange Imun natural bio raceala gripa ghimbir
Orange Imun pentru raceală și gripă - mai multe...
Blue Sleep - Odihna - BITONIC
Blue Sleep pentru un somn linistit - mai multe...
Related Posts
Cu fierul la pachet- ruladă cu carne și legume & suc de sfeclă
Grupul de Suport „Violeta” al Persoanelor Diagnosticate cu cancer la Sân
Vitaminele B – cele mai importante 10 vitamine din complexul de vitamina B

Comentează

Comentariul tău*

Nume*
Site-ul tau