Din Laborator Adunate
0

Vegetarieni: Controverse și Soluții

Aproximativ 9 procente a populației Austriei adoptă o alimentație în stil vegetarian. Acest mod de viață în care unele persoane renunță definitiv la alimentele de proveniență animală dar în special la carne este intens discutat pe plan mondialMulți specialiști evidențiază faptul ca aceste persoane sunt predispuse la anumite boli sau  la diverse deficiențe de vitamine în comparație cu persoanele care consumă carne regulat.

Miturile cele mai răspândite care îi vizează pe vegetarieni:

  1. Vegetarienii consumă prea puțină albumină

Peștele și carnea în general sunt extrem de bogate în albumină. Conform unor studii albumina este mai ușor asimilată de organism dacă este de natură animală. Albumina se găsește și în produsele din plante, dar nu este la fel de eficientă. În unele cazuri vegetarienii sunt cei care se alimentează cu prea multe proteine și nu cei în al căror meniu se regăsește carnea . În special alunele, cerealele, brânza  Tofu și diversele sortimente de legume conțin un procentaj ridicat de albumină. În cele din urmă nu sunt suficiente argumente care să ne facă să dăm crezare acestui zvon.

 

dt-essen

 

  1. Vegetarienii ar putea suferi din cauza lipsei de Vitamin B12

Vitamina B12 este extrem de importantă pentru funcționalitatea sistemului nervos, a circulației sângelui și în formarea celulelor. Organismul nostru nu este capabil să producă singur vitamina B12 astfel încă alimentația este vitală în acest caz, deoarece devine singura sursă prin care organismul își poate procura vitamina B12,,care este produsă de anumite bacterii din stomacul animalelor. În timpul digestiei vitamina ajunge în lapte sau în carne de unde poate fi absorbită de către organismul uman prin simpla alimentație. Din moment ce produsele de origine animală reprezintă cea mai importantă sursă de vitamina B12 sunt multe cazurile în care vegetarienii ajung să aibă o deficiență de B12 . Lipsa acestei vitamine în organism poate fi combătută prin folosirea unor suplimente alimentare.

 

  1. Vegetarinii suferă deseori de o deficiență de fier

Trebuie subliniat faptul că, lipsa de fier este una din cele mai răspândite deficiențe în rândul populației Austriei și este întălnită în special la vegetarieni.

Fierul este vital pentru organismul uman.  Este o parte componentă a celulelor roșii și ajută la oxigenarea sângelui și a întregului organism. Fierul apare și în diversele enzimi și este important pentru activitatea musculară. Necesarul zilnic de zinc la femei este mai mare la femei maii ales în perioada menstruației. Cantitatea zilnică la femeie este de circa 15 miligrame iar la bărbați în jur de zece miligrame. La femeile însărcinate necesarul zilnic se dublează și ajunge la circa 20-25 miligrame.

De exemplu carnea roșie și ficatul de porc au un conținut ridicat de fier darse pot consuma și produse din plante. Aici putem enumera alunele, leguminoasele, cerealele, semințele de bostan, de soia sau de in, fasolea albă dar și multe altele.

eisenmangel-ernaehrung

 

Ce trebuie subliniat: Persoanele care doresc pot recurge la o alimentație din care să lipsească carnea. Este adevărat că pot apărea multe deficiențe, de exemplu de vitamina B12, care este mai răspândită, însă toate aceste probleme pot fi ținute sub control printr-un consult medical. La fel de important este să avem o alimentația adecvată fiecărui organism dar și suplimentele alimentare care trebuie să fie de foarte bună calitate.

Posted by Dupaureche on Tuesday, 1 November 2016

 

Cod voucher promoțional: VREAUIMUNITATE

oi-banner-lung-3

Shopul nostru B!tonic
Golden Oils Omega 3 BITONIC Colesterol Ochi Inima BIO
Golden Oils pentru inimă, ochi și creier - mai multe...
Imunitate BITONIC Orange Imun natural bio raceala gripa ghimbir
Orange Imun pentru raceală și gripă - mai multe...
Blue Sleep - Odihna - BITONIC
Blue Sleep pentru un somn linistit - mai multe...
Related Posts
ALCOOL II. Metode de a combate mahmureala
Intoleranță la lactoză (l)
Licurici – ateliere de vis, pentru pitici

Comentează

Comentariul tău*

Nume*
Site-ul tau