Din Laborator Adunate, Uncategorized
0

Menstruația

Alimentația care ne ajută să trecem mai ușor peste aceste zile dificile.

O mulțime de femei sunt afectate în perioada menstruației de dureri abdominale sau de spate, au o digestie deficitară sau trebuie să lupte cu migrenele, oboseala și cu o stare generală proastă care le poate afecta activitățile zilnice.
În special în primele două zile simptomele se fac simțite extrem de puternic.
Riscul ca femeile să fie afectate de simptome care să le confere o stare fizică și psihică proastă nu este la fel de ridicat în toate cazurile.

Anumiți factori, printre care fumatul, consumul de alcool, stresul, kilogramele în plus dar și alimentația neadecvată pot contribui la agravarea simptomelor sau pot crește riscul ca acestea să apară chiar și la persoanele care până acum  nu au fost nevoite să experimenteze asemenea efecte negative.
Sunt unele lucruri importante pe care unele persoane nu le cunosc:
De exemplu, nu este obligatoriu ca aceste simptome, odată apărute, să facă parte din viața noastră în fiecare lună, pe perioada menstruației.
Durerile și toate neplăcerile care pot apărea reprezintă situații peste care putem trece ușor și care pot fi combătute sau măcar temperate dacă suntem un pic inventivi. Nu este recomandat să apelăm pentru orice fel de durere sau disconfort fizic/psihic la calmante.
Una din soluțiile cele mai avantajoase o reprezintă tratamentul naturist !
Prin consumul următorilor nutrienți putem combate sau măcar diminua efectele adverse ale menstruației :

Magneziu:
Magneziul este unul dintre mineralele vitale organismului uman și trebuie subliniat faptul că este esențial pentru buna funcționare a masei musculare.
Pe de altă parte mărește puterea de concentrare, abilitatea de muncă și are un efect antiinflamator și antiinfecțios extrem de puternic.
Are un rol important în diminuarea crampelor musculare, în refacerea mușchiului uterin dar ajută în special la refacerea generală a țesutului uman.
Este important ca femeile să consume alimente bogate în magneziu, în special înaintea instalării menstruației, astfel încăt să combată mai ușor durerile care pot apărea în această fază.

magnesium-foods

 

• Vitaminele-B :

Femeile care apelează la anticoncepționale sunt extrem de expuse la scăderea nivelului de vitamine din organism astfel încăt este recomandat să apeleze la suplimente cu un conținut ridicat de vitamine.

Anticoncepționalele afectează în special toate vitaminele B din organism (precum Vitamina B1, Vitamina B2, Vitamina B6 și Vitamina B12) dar și acidul folic.

O lipsă de vitamina B poate duce ușor la apariția crampelor, a edemului,a unui dezechilibru psihic sau chiar la depresie.
Vitamina B1 este esențială pentru activitatea sistemului nervos și a celui muscular.
Prezența vitaminei B1 în organism este extrem de importantă; dacă apare într-o cantitate optimă poate combate durerile de orice fel.
Vitamina B6 ajută la comunicarea intercelulară a sistemului nervos însă la fel de bine poate diminua simptomele care apar în timpul menstruației dar și grețurile specifice femeilor însărcinate.

 

• Acizii grași Omega-3:

Aceștia ajuta la echilibrarea și buna activitate a diverșilor hormoni din organism.
Este recomandat să consumăm acizi grași Omega-3 care provin de la peștele oceanic de apă rece (ton,somon,hering,macrou)  deoarece conțin acizi care sunt mai ușor asimilați de organism dar care în acelși timp au un efect mai puternic și pot ajuta la diminuarea simptomelor menstruale(de ex. a durerilor).

Omega-3-

 

• Fierul:

Femeile care suferă de pierderi masive de sânge în timpul menstruației trebuie să consume suplimente și alimente care să conțină o cantitate mare de fier.
Din păcate organismul uman nu are potențialul de a produce singur cantitatea de fier de care are nevoie, astfel încăt trebuie ajutat prin alimentație și prin suplimente adecvate. Vitamina C are o contribuție majoră în asimilarea fierului.

Vitamina E este la fel de benefică și poate ajuta la diminuarea durerilor(în special a celor menstruale).
Este necesar să ne alimentăm corespunzător și să consumăm suplimentele adecvate, dar la fel de important este să nu comitem excese; de exemplu, o cantitate prea mare de acizi grași Omega-3 în organism nu este recomandată pentru ca ar putea apărea un supradozaj, care ar produce efecte adverse în organism.

-lebensmittel1

 

Trebuie reținut: legumele și fructele proaspete, pâinea integrală și peștele sunt printre cele mai uzuale alimente la care putem apela pentru a ne alimenta în mod optim, dar în același timp penrtu a putea combate simptomele menstruației sau a sindromului PMS(sindrom premenstrual).
Suplimentele care sunt recomandate de medic sau de farmacist pot ajuta organismul la fel de mult, însă este necesar să fie consumate în paralel cu alimentele de care organismul are nevoie.

Shopul nostru B!tonic
Golden Oils Omega 3 BITONIC Colesterol Ochi Inima BIO
Golden Oils pentru inimă, ochi și creier - mai multe...
Imunitate BITONIC Orange Imun natural bio raceala gripa ghimbir
Orange Imun pentru raceală și gripă - mai multe...
Blue Sleep - Odihna - BITONIC
Blue Sleep pentru un somn linistit - mai multe...
Related Posts
Stilul de viață Vegan!
Sistemul Imunitar. Caracteristici și alimentație
Scrisul- terapie pentru suflet

Comentează

Comentariul tău*

Nume*
Site-ul tau