Nopti albe, Retete, Stres si Examene
0

Reţete pentru nopţi albe

ziua 24 – Reţete pentru nopţi albe

Vitamina C. Agent al purificării ochiului; ajută la sănătatea ochiului; Este necesar pentru creșterea și repararea țesuturilor în toate părțile corpului. Este folosit la crearea unei importante proteine pentru a genera pielea, ligamente și vase de sânge, ajută la vindecarea țesuturilor și a rănilor. În 1/2 guava sau 1/2 linguriță de ardei iute sau 1 kiwi.

Caseina. Acesta oferă în fluxul sanguin un debit lent și constant de aminoacizi, care ar putea dura ore. Acesta este proteina ideală pentru a fi consumată chiar înainte de somn, astfel fiind mai util pentru muschii decât orice altă opțiune de proteine. În 1 cană de lapte sau 30g brânză albă sau 10g unt.

B6. Complexul de vitamine B este necesar pentru o funcționalitate normală a ochilor. În 50g somon sau 80g carne de pui.

Azi avem elemente care ajută “păsările de noapte” dintre noi, cei cu profesii care ne ţin de cele mai multe ori peste program sau în perioadele cu volum mare de lucru pentru timpul limitat. Unii preferă nopţile de lucru datorită liniştii, lipsa interferenţelor telefonice, postări pe reţelele sociale, emailuri urgente sau vizite inopinate ale cunoscuţilor cu mai mult timp liber pe mână decât noi.

O nopate albă trebuie pregătită de dimineaţă, aşa că pentru micul dejun am mâncat omletă cu ceapă îm unt, brânză albă, roşii şi un smoothie de kiwi cu banane şi suc de mere.

Iulia şi-a pregătit un bol mare de lapte cu cereale, miere şi kiwi.

Pentru Paul dimineaţa a fost mai scurtă aşa că a prăjit un ou în unt şi l-a pus intre două felii de pâine cu felii de brânză sa le ia pe drum.

Pranz.

Am luat la birou somon, pentru toţi trei şi le-am prăjit în unt, cu garnitură de legume proaspete. Rapid şi eficient.

Cina.

99981567_baadd22785_b

Iulia doreşte să îşi facă o salată de pui mai multe feluri de brânzeturi şi multă rucola.

Paul va încerca pizza de casă cu pui, parmezan şi ou. A descoperit un sos de busuion proaspăt şi vrea să îl încerce.

Eu am să pregătesc tocăniţă de pui picantă, cu mămăligă şi salată de sfeclă roşie. Sper să mă ţină treaz după.

Nu am găsit fructul guava, dar am aflat ca e unul din fructele cu conţinut mare de vitamina C dar şi Vitamina A, B2 şi B3. Se poate folosi la gemuri şi siropuri, iar eu aş încerca un fresh de guava cu varză şi măr.

 

Va doresc o seară linistită iar dacă va pregătiţi de o noapte albă sau cel puţin mai lungă ca deobicei, vă doresc spor la treabă.

Dacă aceste nopţi albe devin obicei, încercaţi aplicaţia Lifemode, să vă ajute a combina cel mai bine mancarea, mişcarea şi stilul de viaţă.

android_lifemode

Photo Credits: Roshnii, Georgie Sharp.
Shopul nostru B!tonic
Golden Oils Omega 3 BITONIC Colesterol Ochi Inima BIO
Golden Oils pentru inimă, ochi și creier - mai multe...
Imunitate BITONIC Orange Imun natural bio raceala gripa ghimbir
Orange Imun pentru raceală și gripă - mai multe...
Blue Sleep - Odihna - BITONIC
Blue Sleep pentru un somn linistit - mai multe...
Related Posts
Tu cum (te) îndulcești?
Poveste despre brânză cu mucegai, pepene și pere.
Verdeeeeeeee!

Comentează

Comentariul tău*

Nume*
Site-ul tau