Energie dimineata
Colaboratori, Din Laborator Adunate, Iulia
0

Trezitul de dimineață – 8 soluții mai neobișnuite, testate

Ca toți idealiștii, am început și eu anul cu promisiunea că mă voi trezi de mai de dimineață. De fapt, pe foaia mea am scris: Vreau să mă trezesc ușor și veselă! pentru că starea de bine de dimineață de urmărește întreaga zi.

Așadar, după multă documentare și mule încercări eșuate, am reușit în sfârșit să descopăr ce mi se potrivește. Pot spune cu inima ușoară că încă folosesc aceste metode și că am reușit să fiu o persoană matinală și pozitivă. Mă trezesc în fiecare dimineață la ora 7, după 7 ore de somn, iar în weekend nu mai târziu de ora 9!

1. Bea apă înainte de culcare

Dacă bem un pahar mediu de apă înainte de culcare, dimineața organismul se trezește automat, când intervine nevoia de a merge la toaletă. Pentru fiecare persoană cantitatea de apă pe care o putem avea în stomac în timpul somnului diferă, dar partea bună este că organismul nostru poate învăța cum să ne trezească pentru a merge la toaletă când ieșim din somnul profund. Mi-a luat cam 2 săptămâni să descopăr cantitatea de apă ideală – dacă bei prea mult te trezești prea devreme și dacă bei prea puțin nu simți nevoia de a te trezi. Acum această metodă mă ajută să mă trezesc între ora 7 și 7 și 10, fără nicio eroare până acum.

2. Jurnalul de dimineață

E bine să ții un jurnal măcar pentru a-ți elibera mintea, a păstra memorii sau pentru scopuri creative. Poate fi un jurnal scris de mână sau un blog online, o postare pe Facebook sau Instagram. Dacă în mod normal scrisul se întâmplă seara, sfatul meu este să îl mutați imediat după trezire! Poți ține lângă pat carnețelul de notițe, laptopul sau telefonul mobil. Pentru mine e cea mai bună motivație să mă trezesc: să scriu, cât sunt încă în pat, și să îmi pun mintea în mișcare în timp ce corpul meu încă se trezește. Bineînțeles, am și zile în care scriu doar: Nu a nicio idee și aș vrea să adorm din nou, dar simplul fapt că încep să scriu mă ajută deja să mă trezesc mai ușor.

dimineata

3. Luptă cu depresia de dimineață

Studiile arată că mulți dintre noi nu ne putem trezi fiindcă avem un început de burn-out sau ceea ce se numește depresie de dimineață. Simpla idee de a trezi este echivalentă cu începutul zilei de muncă, probleme de rezolvat, stres și înainte să ne dăm jos din pat, ne simțim deja lipsiți de energie. Soluția care a funcționat a fost să decid că îmi încep ziua când ies din cameră. nu când mă dau jos din pat. În cameră mă ocup întâi de garderobă, exerciții fizice, citesc, mă uit pe telefon sau laptop. Când sunt pregătită să îmi încep ziua, atunci ies din cameră și încep să îmi fac griji și să fiu productivă. E un exercițiu complicat, să îți controlezi toate gândurile și să nu te gândești la muncă până nu ieși din dormitor, dar ajută cu mult procesul de tezire!

4. Confesiuni la mic-dejun

M-am obișnuit ca de cel puțin 2 ori pe săptămână să mă întâlnesc cu oameni dragi la micul dejun. undeva de la ora 8 la ora 9. În acele dimineți mă simt foarte energizată, mă dau jos din pat automat și încep deja să mă gândesc ce fel de conversații aș putea avea, ce informații aș putea împărtăși. De cele mai multe ori nu mă întâlnesc cu prietenii în cafenele sau restaurante, ci mergem la o plimbare sau stăm pe o bancă într-un parc. Iarna de obicei ne întâlnim într-un loc călduț și urmărim pe geam cum se trezește orașul. Și așa am reușit să-mi conving 12 prieteni să fie mai matinali împreună cu mine.

rosii-branza

5. Ritualul micului-dejun

Un mic dejun lipist de nutrienți este complet demotivant pentru mine. La micul dejun eu mă asigur în mod constant să am în farfurie: un fruct, o porție de proteine, o porție de cereale, o porție de lactate și legume. Îl pregătesc cu o seară înainte și dimineața respect un ritual de 15 min în care pregătesc masa, mănânc în timp ce mă uit pe geam și apoi îmi iau suplimentele alimentare care îmi mai lipsesc. E un mic ritual de-al meu dar îmi place foarte mult să ies din pat știind că mă așteaptă un deliciu! În plus, vreau să mă asigur ca am suficient fier și magneziu, mineralele esențiale pentru o trezire ușoară.

6. Dormi cu geamul deschis

E unul dintre cele mai ușoare metode de a te trezi devreme, când începe să se trezească și orașul. Răcoarea de dimineață devine foarte intensă undeva pe la ora 6, iar corpul începe să se trezească ușor să se încălzească. Și zgomotul ajută să ne trezim treptat. Iar seara, pentru a adormi, trebuie doar să te înveți să adormi cât mai repede.

7. Schimbă patul

Dormitorul este spațiul somnului liniștitor și profund. Dar canapeaua este spațiul somnului de câteva ore, din care îmi e mult mai ușor să mă trezesc. Pentru primele zile în care încercam să mă trezesc mai devreme, am dormit în mod constant pe canapea sau în patul meu dar pe de-a latul, cu capul la picioare. A fost un proces interesant pentru corp să fie într-o stare mai alertă și să nu mă lase să dorm mai mult de 6-7 ore, când începea deja să devină incomod. Iar după ce organismul s-a învățat cu trezitul, a fost ușor să mă trezesc la aceași oră indiferent de pat!

8. Ia-ți un animal de companie

Dacă ai rămas fără soluții, un animal de companie care trebuie scos la plimbare sau hrănit e soluția perfectă să te pună pe picioare și să te învețe cum să te dai jos din pat în 3 secunde!

 

catel DU 2

Shopul nostru B!tonic
Golden Oils Omega 3 BITONIC Colesterol Ochi Inima BIO
Golden Oils pentru inimă, ochi și creier - mai multe...
Imunitate BITONIC Orange Imun natural bio raceala gripa ghimbir
Orange Imun pentru raceală și gripă - mai multe...
Blue Sleep - Odihna - BITONIC
Blue Sleep pentru un somn linistit - mai multe...
Related Posts
Pâinea noastră cea de toate zilele
Interviu – Stil de viata: Vandangeur
Emoția din spatele minimalismului- Part #1

Comentează

Comentariul tău*

Nume*
Site-ul tau